Condiții de garanție
.069720400    
.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
.Lu- Vi: 09:00 - 18:00; Sa: curier
.Livrăm direct la tine acasă!
0
Cosul Dvs. este gol!


Cos minim: 60 Lei

 

Condiții generale de garanție și postgaranție
Drepturile consumatorilor din R.Moldova sînt prevăzute în legea Nr.105-XV din 13.03.2003, publicată în Monitorul Oficial nr.126-131 din 27.06.2003, iar toate informațiile suplimentare referitoare la acestea pot fi găsite pe site-ul Agenției pentru Protecția Consumatorilor din R.Moldova www.consumator.gov.md.
Această pagină conține informații importante despre serviciile și garanția produselor în cazul în care întîmpinați o problemă de utilizare post-cumpărare. Toate echipamentele achiziționate de la partenerii autorizați beneficiază de garanția acordată de producători și numai în COLABORARE DIRECTĂ cu aceștia, dacă nu se specifică alte condiții. Instrucțiunile de utilizare și instalare trebuie citite și obligatoriu respectate înainte de instalarea și folosirea produsului.

Produsele electronice au în componență subansamble electronice și mecanice, care necesită respectarea cu strictețe a condițiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, conectare, întreținere și reparare prevăzute în Manualul de Utilizare. Nu beneficiază de garanție produsele consumabile: becurile, cablurile, cerneala, hîrtia, husele, foliile de protecție, programele software, bateriile, accesoriile.
Produsele cumpărate de persoanele fizice și juridice beneficiază de garanție între 6 și 36 luni de la data achiziției în conformitate cu garanția acordată de fiecare producător, criteriile, politicile comerciale, dar și condițiile oferite în parte, la nivel național. De asemenea, garanția nu se aplică pentru scăderea capacității bateriei, ci doar pentru defectele materiale. În momentul intrării unui produs în Centrul de Service pentru diagnistică/reparație, responsabilitatea software și a informației de pe unitățile optice este exclusiv numai a clientului. Prin urmare vă rugăm ca aceasta să fie salvată înainte ca produsul să fie înmînat celor de la Asistență Tehnică.

Astfel, la procurarea produselor care dețin garanție, site-ul itunexx.md eliberează 2 tipuri de certificate: certificat de garanție emis de ITUNEXX PURE TECHNOLOGY SRL și cel al producătorului. Certificatul emis de noi acoperă doar garanția acelor producători care nu dețin un Centru de Service oficial în R.Moldova însă deservesc garanția lor prin distribuitorii din țara noastră. Cel de-al doilea tip de certificat este garanția oficială a producătorului. Acest certificat se află în ambalajul original al produsului și se îndeplinește în prezența și numai cu datele personale ale Cumpărătorului. Talonul de garanție este ștampilat și înmînat clientului împreună cu factura și bonul fiscal. Pentru acoperirea ambelor tipuri de certificate, vă reamintim că trebuie să păstrați ambalajul original al produsului, excepție făcînd produsele bulk. Nu descleiați sau deteriorați numărul de serie al produsului și folosiți bunurile conform instrucției emise de producător.

Certificat de garanție emis de ITUNEXX.MD
Pentru a vă facilita serviciile de garanție în cazul unei eventuale defectări a produsului, vă rugăm să ne trimiteți o solicitare de service, care trebuie făcută prin completarea unui formular de reparație. Acesta poate fi accesat pe site-ul nostru în categoria “Suport Clienți”. După ce v-ați asigurat că formularul a fost completat corect cu numărul de serie al articolului, numărul comenzii și descrierea detaliată a problemei, vă rugăm să ni-l expediați. Noi vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru a vă informa cînd puteți aduce produsul la sediul nostru. Clientul se va prezenta cu produsul în ambalajul original însoțit de toate accesoriile care au făcut obiectul achiziției (drivere, cabluri, manuale de instrucție), certificatul de garanție eliberat de noi și factura fiscală/bonul fiscal, în original.
Tehnicienii vor testa problema indicată, iar în cazul în care nu aceasta va fi motivul nefuncționării corespunzătoare a produsului sau clientul nu va indica corect problema, atunci se va înapoia piesa originală dată spre reparație.
Perioada de testare și reparație a produsului defect se efectuează în decurs de 14 zile lucrătoare atunci cînd în Centrul de Service sînt prezente piesele de schimb necesare. Dacă este nevoie de o anumită piesă de schimb indisponibilă în momentul diagnosticării, reparația poate dura pînă la 60 zile calendaristice. După confirmarea defectului tehnic, Centrul de Service autorizat ne va informa dacă produsul se repară sau se schimbă pe unul nou cu specificații identice.

Certificat de garanție al producătorului
Prin certificatul de garanție al producătorului se subînțelege acoperirea perioadei de garanție direct de Centrul de Service al acestuia, nu prin intermediul distribuitorilor. De aceea este foarte important ca atunci cînd achiziționați produsul să păstrați acest document. Certificatul este validat prin ștampila companiei noastre în momentul plății. Tot aici se indică și adresa rețelei de service unde trebuie să vă apropiați cu produsul în ambalajul original, iar ei vor prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
În cazul în care produsul dvs a fost confirmat ca fiind unul cu defecte de producător sau în imposibilitatea de a fi reparat, atunci vi se va emite un act ștampilat prin care se atestă problema tehnică și se permite înlocuirea  acestuia. Prezentîndu-ne acest act la sediul nostru, primiți un produs nou cu caracteristici identice. Dacă doriți să alegeți alt produs în suma celui defect, aveți această posibilitate cu condiția ca suma să nu fie mai mică decît cea precedentă, iar dacă este mai mare, atunci achitați doar diferența de preț.

Postgaranție
Serviciile de postgaranție pot fi extinse prin intermediul partenerilor de service autorizați. Puteți aduce produsul cu probleme tehnice la sediul nostru, iar noi îl vom transporta către un Centru de Service autorizat. Serviciile de diagnosticare și reparație sînt contra cost, iar valoarea acestora este stabilită în conformitate cu gradul de dificultate al problemei. Piesele noi vor beneficia de un nou termen de garanție, care curge de la data schimbării/înlocuirii acestora, iar certificatul de garanție vă va fi eliberat împreună cu produsul.

Garanția se pierde în următoarele situații:
1. Deteriorări și defecțiuni datorate transportului necorespunzător efectuat de Cumpărător. Produsele trebuie transportate în poziție verticală.
2. Utilizarea aparatului în condiții inadecvate sau în alt regim decît cel indicat în manualul de instrucțiuni al producătorului: căldură în exces, praf, lipsa ventilației, inundații, căderi de tensiune, radiații, șocuri mecanice, vibrații, lovituri sau alte forme de abuz fizic, tensiune de alimentare necorespunzătoare, împămîntare inexistentă sau greșită.
3. Ruperea sigiliului original al carcasei produsului și intervenții efectuate în perioada de garanție de către persoane neautorizate.
4. Folosirea altor accesorii decît cele indicate de producător în specificațiile tehnice.
5. Schimbarea stării originale a produsului (ajustări) pentru a obține performanțe și calități altele decît cele oferite de clasa și scopul pentru care este destinat acesta.
6. Manipularea sau instalarea greșită a bateriilor sau acumulatorilor.
7. Setări greșite ale produselor sau programelor, virusări, funcționarea necorespunzătoare a sistemului de operare sau a fișierelor de configurare; folosirea altor drivere sau programe decît cele originale care însoțesc produsele; eventuale incompatibilități de natură software sau hardware ce pot aparea din cauza terților.
8. Garanția nu mai este valabilă dacă seria produsului a fost modificată, ştearsă, îndepărtată de pe aparat sau a fost făcută ilizibilă.
9. Nu este obiectul garanției materialul ars din vina clientului.
10. Lipsurile sau uzurile de tipul: zgîrieturilor, îndoiturilor, rupturilor ale elementelor demontabile, care nu au fost aduse la cunoștiința Vînzătorului în momentul achiziției produsului.