Tel: (022) 237-570, 069720400

0
Cosul Dvs. este gol!


Cos minim: 60 Lei

 

Modalități de plată a facturii electronice
Acceptăm 4 tipuri de plăți: prin transfer, prin POS terminal, cu cardul și în numerar. Plățile în numerar, cu cardul și prin POS terminal sînt valabile pentru persoanele fizice, iar cele prin transfer bancar pentru persoanele juridice. În cazul persoanelor fizice, prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate clientului la lansarea comenzii. Vînzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru bunurile livrate, iar clientul este obligat să furnizeze toate informațiile corecte conform legislației în vigoare.

Plățile în numerar se primesc integral, în moneda națională, la sediul clientului sau sediul nostru şi în momentul primirii comenzii. Trebuie să reţineţi că comenzile vor fi livrate în limita stocului disponibil. Dacă produsul solicitat nu este temporar disponibil atunci îl puteți comanda, iar acesta va fi livrat clientului printr-un acord unanim. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către curier, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea, iar suma trebuie să fie exactă.

Plata online cu cardul se poate efectua în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Pentru tranzacția online se va percepe comisionul suplimentar al băncii. În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decît MDL, tranzacțiile se efectuează în MDL, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Itunexx.md  nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dvs.

 

Ordin de plată și Factura fiscală
În cazul persoanelor juridice, validarea comenzilor se face prin solicitatea unui cont de plată în numele companiei. Datele de facturare ale Cumpărătorului trebuie să fie complete, inclusiv codul TVA (dacă este) cît și codul produsului solicitat cu descrierea scurtă și cantitatea pe care o solicitați. Achitarea prin transfer se face doar în baza contului de plată ștampilat și emis de ITUNEXX PURE TECHNOLOGY SRL, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vînzări. Contul de plată este valabil 24 ore din momentul expedierii acestuia prin fax sau email. Factura fiscală, certificatul de garanție și cel de conformitate se eliberează clientului numai după efectuarea plății și împreună cu produsele cumpărate. Ridicarea facturilor fiscale de la sediul nostru se face prin delegație sau ștampila persoanei juridice.
                                   

Ne străduim să vă oferim cel mai bun serviciu atunci când navigati pe site-ul nostru. Pentru acest lucru, colectăm și stocăm informații despre vizita Dvs. pe site, numite cookie-uri. Cookie-urile nu stochează informații personale despre Dvs. Prin utilizarea acestui site, acceptați utilizarea cookie-urilor. În această etapă, puteți refuza utilizarea cookie-urilor prin configurarea parametrilor necesari în browser-ul Dvs.