Intrebari frecvente
.069720400    
.Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
.Lu- Vi: 09:00 - 18:00; Sa: curier
.Livrăm direct la tine acasă!
0
Cosul Dvs. este gol!


Cos minim: 60 Lei

 

Întrebări frecvente

Vreau să-mi remodific comanda. Ce trebuie să fac?
Pentru persoanele fizice, remodificarea comenzii online este posibilă numai înainte ca aceasta să fie transmisă curierului pentru a fi livrată. Este necesar să ne expediați pe e-mailul
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. numărul comenzii lansate, codul produsului/produselor și cantitatea pe care doriți să o adăugați. Astfel, după remodificarea comenzii, schimbarea solicitată vi se va confirma printr-un apel telefonic. Pentru persoanele juridice, remodificarea comenzii se face prin emiterea unui nou cont de plată în numele companiei solicitante.

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura?
Da. În cazul în care factura fiscală deja a fost emisă, refacturarea presupune anularea facturii inițiale și emiterea uneia noi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni. Pentru rectificare, vă rugăm să ne transmiteți pe email numele companiei, numărul facturii greșite, dar și datele fiscale și bancare corecte.

Am primit un produs defect. Cum procedez?
Deoarece produsele sînt sigilate în momentul livrării, nu putem constata cu anterioritate un posibil defect de producător. Așadar, dacă ați primit un produs defect, vă rugăm să completați formularul de retur pentru a primi un produs nou la schimb. Totodată, insistăm ca echipamentele electronice, care sînt ridicate de la sediul nostru, să fie verificate în prezența clientului.

Cît timp sînt rezervate produsele comandate?
Rezervarea produselor poate fi făcută doar pe o perioadă de 3 zile. Dacă aceste produse nu vor fi achitate de client, atunci ele sînt scoase din rezervă și este posibil ca prețul să sufere modificări ori produsele să nu mai fie disponibile.

Cum aflu dacă produsul meu a fost reparat?
Dacă aveți un produs la reparație, care este acoperit de certificatul de garanție emis de noi, atunci vă vom informa printr-o notificare pe email cînd acesta poate fi ridicat de la sediul nostru. În cazul în care produsul a fost reparat la Centrul de Service al producătorului, cei de acolo sînt responsabili să vă anunțe cînd vă puteți ridica produsul reparat.

Pot folosi banii proveniți în urma unui retur pentru o comandă nouă?
Da, banii proveniți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea altui produs cu condiția să lansați o comandă nouă pe site și să achitați diferența de preț dintre produsul comandat și cel returnat.

Pot returna un produs resigilat?
Da. Aceste produse beneficiază de aceleași condiții de retur ca și produsele noi.

Cum pot anula o comandă activă?
O comandă activă atît pentru persoane fizice cît și juridice poate fi anulată prin email sau telefonic cu condiția ca acest lucru să fie făcut înainte de livrarea comenzii. În caz contrar, costul de expediere a produselor va fi suportat de client.

Am pierdut certificatul de garanție. Ce fac?
Dacă ați pierdut certificatul de garanție, atunci confirmarea achiziției se face prin factura electronică, pe care fiecare client o are în istoricul comenzilor sale. Imprimați numărul facturii din contul dvs și prezentați-ne produsul în ambalajul original pentru a putea beneficia de reparații în regim de garanție.

Am primit alt produs la livrare decît cel comandat. Cum procedez?
Dacă la livrare ați primit alt produs decît cel comandat, vă rugăm să ne acceptați scuzele și să ne anunțați imediat pentru a remedia greșeala. Vă vom livra produsul comandat în cel mai scurt timp, iar taxa de livrare va fi achitată de noi.

Se permite deschiderea și verificarea coletului la livrare?
În momentul recepționării comenzii, curierul vă va permite verificarea stării produselor și doar după aceea veți achita costul acestora. Dacă în urma deschiderii coletului ați sesizat că produsul/produsele prezintă semne inestetice cum ar fi zgîrîeturi sau semne de lovire, vă recomandăm să refuzați comanda. În cazul în care ați achitat comanda prin transfer și ați decis returnarea produsului/produselor, suma achitată va fi restituită în contul din care ați efectuat plata.